referent
wyższe
Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
- wykształcenie: wyższe;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- staż pracy – co najmniej 2 lata pracy w administracji samorządowej;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
- znajomość :
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2020 r. 256 ze zm.),
- ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. 2020 r. poz. 808 ze zm.),
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 2133 ze zm.),
- ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (Dz. U. 2020 r. poz. 833 ze zm.),
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 1327 ze zm.),
- aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
- umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna).
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość obsługi komputerowych programów biurowych,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnej analizy dokumentów.
1) przyjmowanie wniosków oraz wymaganej dokumentacji w zakresie: świadczeń
z funduszu alimentacyjnego, dodatku mieszkaniowego, dodatku energetycznego oraz świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
2) prowadzenie postępowań w sprawach: świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku mieszkaniowego, dodatku energetycznego oraz świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
3) przyjmowanie wniosków od wierzycieli o podjęcie działań wobec dłużników alimentacyjnych,
4) posługiwanie się w pracy obowiązującym systemem komputerowym, wprowadzanie i uzupełnianie na bieżąco danych wnioskodawców i ich rodzin,
5) przygotowanie projektów decyzji w sprawach: świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku mieszkaniowego, dodatku energetycznego oraz świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
6) przygotowanie pism, zaświadczeń, postanowień w sprawach dotyczących: świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku mieszkaniowego, dodatku energetycznego oraz świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
7) prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń
w zakresie: świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku mieszkaniowego, dodatku energetycznego oraz świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
8) sporządzanie list wypłat z zakresu: świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku mieszkaniowego, dodatku energetycznego oraz świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
9) sporządzanie sprawozdawczości z realizowanych/prowadzonych świadczeń i przekazywanie ich właściwym urzędom, również w wersji elektronicznej z zastosowaniem systemu informatycznego,
10) analizowanie wykorzystanych środków z zakresu: świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku mieszkaniowego, dodatku energetycznego oraz świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
11) opracowywanie planów w zakresie potrzeb środków finansowych z zakresu: świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatku mieszkaniowego, dodatku energetycznego, oraz świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
12) prowadzenie dokumentacji zgodnie z KPA, instrukcją kancelaryjną i przepisami szczegółowymi,
13) przygotowanie dokumentacji do archiwizacji z zakresu realizowanych/prowadzonych postępowań,
14) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych jako organu wierzyciela i dłużnika,
15) przekazywanie do BIG informacji gospodarczej o zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego,
16) współpraca z komornikami, powiatowym urzędem pracy, starostwem w sprawach dotyczących dłużników alimentacyjnych,
17) wnioskowanie o przeprowadzenie wywiadu środowiskowego u rodzin uprawnionych
do świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dłużnika alimentacyjnego w uzasadnionych przypadkach,
18) obsługa programów komputerowych z zakresu realizowanych świadczeń,
19) wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika wynikających z potrzeb Ośrodka.
1) list motywacyjny;
2) życiorys - curriculum vitae;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg załącznika nr 1;
4) kserokopie świadectw i dyplomów (poświadczone przez kandydata/kę za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy (poświadczone przez kandydata/kę za zgodność z oryginałem);
6) kserokopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, ukończone kursy, szkoleniach i inne (poświadczone przez kandydata/kę za zgodność
z oryginałem);
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku;
8) oświadczenie kandydata/ki o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
w pełni z praw publicznych, oświadczenie kandydata/ki, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, wg załącznika nr 2;
9) podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej we Frampolu, wg załącznika nr 3.
a) stanowisko urzędnicze z dostępem do internetu,
b) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
c) praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej we Frampolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty można składać w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej we Frampolu lub przesłać pocztą na adres urzędu j/w, w zaklejonej kopercie z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko: „referent”. Termin składania dokumentów
do dnia 8 kwietnia 2021 r. do godz. 15.30 (włącznie). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie nastąpi w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej we Frampolu.
Dodano do BIP dnia 25-03-2021 12:23:30